طبس – حقاني- سرپرستي يزد فردا: با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار يزد،"سيداحمد حقاني ثاني" بعنوان بخشدار جديد عشق آباد منصوب شد.


پس از ماهها انتظار و در پي تلاشهاي وسيع فرماندار شهرستان طبس و موافقت استاندار يزد و نيز با مشورتهاي منطقه اي و مردمي صبح امروز سه شنبه31خرداد1390 بخشدار عشق آباد حكم خود را از دست معاون سياسي امنيتي استانداري يزد دريافت كرد.


"غلامحسين دشتي" كه در جلسه توديع "رضا محمديان" و معارفه"سيداحمدحقاني ثاني" بخشداران قديم وجديد عشق آباد حضور داشت،گفت: ضمن تشكر ويژه از بخشدار سابق، آقاي محمديان كه پس از سي سال كار وتلاش و خدمت به بازنشستگي نائل آمده اند، بايد به همكار بزرگوارمان "آقاي خليل نوروزي" كه در سه ماه گذشته سرپرستي بخشداري عشق آباد را عهده دار بوده اند، خسته نباشيد بگويم.


معاون سياسي امنيتي استانداري يزد افزود: از ويژگيهاي عمده بخشدار جديد، آقاي حقاني بايد به صداقت در گفتار و اخلاص در عمل و آشنايي به مسائل و مشكلات منطقه ياد كرد و تاكيد مي كنم كه خصيصه بارز ايشان مورد وثوق بودن اين جوان مدير در نزد مسئولان و مردم عشق آباد است.


به گزارش يزد فردا: سوابق خدمتي سيداحمد حقاني ثاني، بخشدار جديد عشق آباد به اين شرح است:

هشت سال عضو شوراي شهر عشق آباد

سه سال مسئول شوراي اسلامي شهر عشق آباد

نوزده سال فرهنگي و كارشناس امور آموزشي و تربيتي

مدير آموزشگاه، معلم راهنما،و فرهنگي شاغل در سيستم اداري آموزش و پرورش


در پايان اين جلسه معاون سياسي امنيتي استاندار يزد در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: نماينده مردم در مجلس شواراي اسلامي در تعيين و عزل و نصب مديران شهرستانها فقط بعنوان يك مشاور محسوب مي شود و در اينگونه تصميمات حرف آخر را وزير كشور به تاييد استاندار و معرفي فرماندار آن شهرستان ميزند.


وي تاكيد كرد: قطعأ نمايندگان اجازه دخالت در انتصابات وزارت كشور ندارند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا